Καλιάφα Σπ. 1Α, Ιωάννινα, Τ.Κ. 45332

ΝΕΑ & ΑΡΘΡΑ

BLOG

  1. kapnisma1Αντιφατικές έρευνες για το ηλεκτρονικό τσιγάρο

    Έρευνες Ελλήνων επιστημόνων δείχνουν ότι το ηλεκτρονικό τσιγάρο δεν βλάπτει μεν την καρδιά αλλά επιβαρύνει το αναπνευστικό!

    Η πρώτη έρευνα πραγματοποιήθηκε στο Ωνάσειο και παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Καρδιολογικής Εταιρείας, που έγινε στο Μόναχο 25-29 Αυγούστου.

    Οι ερευνητές με επικεφαλής το Δρ Κωνσταντίνο Φαρσαλινό εξέτασαν την καρδιακή λειτουργία 20 νεαρών καπνιστών πριν και μετά το κάπνισμα ενός τσιγάρου. Τα αποτελέσματα συγκρίθηκαν με τις μετρήσεις σε 22 χρήστες ηλεκτρονικού τσιγάρου πριν και μετά τη χρήση της συσκευής για διάστημα επτά λεπτών.

  2. kapnismaΔεν είναι προϊόντα καπνίσματος, ούτε έχουν δοκιμαστεί για το σκοπό αυτό. Ο καπνός τους μπορεί να περιέχει νικοτίνη ή όχι.

    Σημεία που βοηθούν στη διακοπή

    • Ανακοίνωσε στους φίλους σου, την οικογένειά σου, τον προϊστάμενο σου και τους συνεργάτες σου, ότι μόλις έκοψες το τσιγάρο!
    • Ίσως είσαι προσωρινά οξύθυμος, καταθλιπτικός και αγχώδης. Συμπτώματα που συνήθως δεν διαρκούν περισσότερο από μια – δυο εβδομάδες.

  3. cut-smokingΗ διακοπή του καπνίσματος είναι αντικειμενικά μια δύσκολή υπόθεση. Ωστόσο για τον αποφασισμένο χρήστη η χορήγηση θεραπείας με Champix (βαρενικλίνη) κατά την περίοδο της προσπάθειας την διευκολύνει ουσιαστικά και βοηθάει ιδιαίτερα το τελικό αποτέλεσμα να είναι μόνιμο. Οι περισσότεροι καπνιστές πριν οριστικά κόψουν το κάπνισμα έχουν κάνει 5-7 φορές σοβαρή προσπάθεια να το πετύχουν αναποτελεσματικά. Εκείνο που οδηγεί στη υποτροπή είναι η έντονη επιθυμία να καπνίσεις και τα συμπτώματα της στέρησης τα οποία διαρκούν:

  4. quit-smoking-for-good4Συνεχίζοντας από το μέρος α...

     

    Σπάσε τη συνήθεια
    Πρέπει να στοχεύσεις στη διακοπή της συνήθειας, ασυνείδητα και αντανακλαστικά να ανάβεις το τσιγάρο και να ρουφάς το πρώτο καπνό χωρίς να το έχεις προαποφασίσει.
    Έτσι από αυτή τη στιγμή κάθε φορά που ανάβεις τσιγάρο πρέπει να το συνειδητοποιείς πρώτα, ότι μπαίνεις στη διαδικασία να το καπνίσεις. Σκέψου γιατί θέλεις να καπνίσεις τη δεδομένη στιγμή.

    Κάτι σε έχει θυμώσει ή σε έχει εκνευρίσει;
    Είσαι στο περιβάλλον που συνήθως καπνίζεις;
    Θέλεις να απολαύσεις τον καφέ σου καπνίζοντας;
    Πιστεύεις ότι έτσι ολοκληρώνεις την απόλαυση του γεύματος;
    Σε βοηθάει να σκεφτείς, να αναπολήσεις; ή εξάπτει τα συναισθήματα σου!
    Εάν κάθε φορά προσδιορίζεις ακριβώς γιατί θέλεις να καπνίσεις τη συγκεκριμένη στιγμή, θα πετύχεις καλύτερο έλεγχο της κατάστασης.

  5. quit-smokingΕίσαι έτοιμος να κόψεις το κάπνισμα;
    Αν ναι, τότε το παρακάτω κείμενο ίσως βοηθήσει.

    Ποιος μπορεί να σε βοηθήσει;
    Ο λαρυγγολόγος που ασκεί την ιατρική διακοπής του καπνίσματος, ίσως αποδειχθεί ο ποιό αποτελεσματικός σύμβουλος και συνεργάτης σου σε αυτή την προσπάθεια. Επικοινώνησε μαζί του!

    Πότε και πως πρέπει να αρχίσεις;
    Εφόσον διαβάζεις αυτό το κείμενο, σημαίνει ότι σοβαρά σε απασχολεί η διακοπή του καπνίσματος, κέρδισες λοιπόν το πρώτο βήμα προς της απεξάρτηση από το τσιγάρο!
    Αναφέρεται σαν ευφυολόγημα: “Είναι εύκολο να κόψεις το τσιγάρο, το έχω πετύχει δεκάδες φορές”.
    Για κάποια πειθαρχημένα άτομα είναι εύκολο να κόψουν απότομα το κάπνισμα. Για τους περισσότερους όμως καπνιστές είναι πάρα πολύ δύσκολο έως και ακατόρθωτο.
    Εφόσον η προοπτική της οριστικής διακοπής του καπνίσματος φαντάζει ανυπόφορη, δώσε υπόσχεση στον εαυτό σου να το κόψεις για μια εβδομάδα. Αφού κερδίσεις τη πρώτη άκαπνη εβδομάδα, χωρίς διακοπή προσπάθησε για μια ακόμη και έτσι προχώρησε προοδευτικά βδομάδα τη βδομάδα μέχρι τελικού αποτελέσματος. Έχεις δυο ανυπέρβλητα εμπόδια να ξεπεράσεις την εξάρτηση από την νικοτίνη και την συνήθεια του καπνίσματος.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στείλτε μας ερωτήσεις σας